Nieczynne biuro – 17.06.2022r
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „BLOK” informuje, że biuro przy ul. Dąbrowskiego 18 w dniu 17.06.2022 r. (piątek) będzie nieczynne. Dział Techniczny pracuje normalnie.
Spółdzielnia mieszkaniowa "BLOK"
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „BLOK” informuje, że biuro przy ul. Dąbrowskiego 18 w dniu 17.06.2022 r. (piątek) będzie nieczynne. Dział Techniczny pracuje normalnie.
Informujemy, że dyżury dla mieszkańców S.M. „BLOK” prowadzone przez członków Rady Nadzorczej odbędą się w dniach: 06.06.2022r. o godz.: 15:00-16:00 oraz 20.06.2022r. o godz.:15:00-16:00. Serdecznie zapraszamy do biura Spółdzielni.
Informujemy, że dyżury dla mieszkańców S.M. „BLOK” prowadzone przez członków Rady Nadzorczej odbędą się w dniach: 09.05.2022r. o godz.: 15:00-16:00 oraz 23.05.2022r. o godz.:15:00-16:00. Serdecznie zapraszamy do biura Spółdzielni.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „BLOK” informuje, że biuro przy ul. Dąbrowskiego 18 w dniu 02.05.2022 r. (poniedziałek) będzie nieczynne. Dział Techniczny pracuje normalnie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu obecnie poszukuje kandydata/ki na stanowisko:
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
– odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-finansowe,
– prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości i przepisami
prawa podatkowego,
– zamknięcie roku księgowego i przygotowanie pełnego sprawozdania finansowego,
– sporządzanie finansowego planu gospodarczego i remontowego spółdzielni oraz sporządzanie
okresowych analiz ich wykonania,
– kalkulacja stawek opłat Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
– analiza sald lokali mieszkalnych i użytkowych oraz nadzór nad windykacją należności,
– kierowanie Działem Księgowości.
Niezbędne wymagania:
– wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość),
– co najmniej 3 letni staż w księgowości,
– mile widziany staż na stanowisku Głównego Księgowego, zastępcy Głównego Księgowego lub
samodzielnego księgowego w Spółdzielni Mieszkaniowej.
Wymagane dokumenty:
– CV oraz list motywacyjny,
– kopie świadectw, dyplomów czy dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych
uprawnień proszę dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną .
Oferujemy:
– stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o pracę – 3/4 etatu
– korzystanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
– możliwość udziału w szkoleniach,
– możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Oferty można przesłać pocztą, mailem: sekretariat @ smblok.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie Spółdzielni
ul. Dąbrowskiego 18, do dnia 29 kwietnia 2022r.
Telefon kontaktowy : 61-847-32-21
Wszystkich aplikujących Kandydatów prosimy o obowiązkowe zawarcie w CV następującej formuły:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” 60-839 Poznań ul. Dąbrowskiego 18 , dla realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2014, Nr 1182 z późn. zm.).
Zarząd informuje, że Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „BLOK” w Poznaniu deleguje członka Rady Nadzorczej – Beatę Staszewską do czasowego pełnienia funkcji członka Zarządu Spółdzielni.
Oddelegowanie członka Rady Nadzorczej do pełnienia funkcji członka Zarządu następuje z dniem 11 kwietnia 2022 r. i będzie trwało do momentu rozpoczęcia sprawowania funkcji Prezesa Zarządu – nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2022 r.
OFERTA PRACY NA STANOWISKO ZASTĘPCY PREZESA ZARZĄDU DS. EKSPLOATACYJNYCH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ BLOK W POZNANIU.
Wymagania konieczne wobec kandydatów przystępujących do konkursu:
– posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych technicznych
(budownictwo ogólne, instalacje sanitarne , instalacje elektryczne lub pokrewne )
– co najmniej 10 letni staż pracy w zawodzie, w tym 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo co najmniej 10 letni staż pracy , w tym 2 lata w spółdzielni mieszkaniowej lub na stanowisku zarządcy nieruchomości.
-umiejętność tworzenia planów remontowych rocznych oraz wieloletnich
– znajomość obsługi komputera, w szczególności: Word i Excel
– dyspozycyjność.
– nastawienie pro klienckie i umiejętność komunikacji oraz budowania dobrych relacji z mieszkańcami, komunikatywność
– umiejętności kierowania zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi
-prawo jazdy kategorii B
-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
Preferowane wymagania dodatkowe/ Mile widziane
– wiedza i/lub doświadczenia w zakresie ciepłownictwa
– uprawnienia budowlane
– umiejętności kosztorysowania robót budowlanych,
– znajomości tematyki spółdzielczej i zarządzania nieruchomościami, w tym technicznej
eksploatacji nieruchomości
– umiejętności interpersonalnych.
– umiejętności w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych
– umiejętności tworzenia i wdrażania programów restrukturyzacyjnych
– znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami
Oferta (zgłoszenie) kandydatów powinna zawierać
1. Życiorys (CV), oraz list motywacyjny, informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (aktualny adres i telefon kontaktowy).
2. Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
3. Odpisy ukończenia kursów, szkoleń i uzyskanych uprawnień.
4. Dokumenty potwierdzające przebieg i ocenę pracy zawodowej, w szczególności świadectwa pracy potwierdzające minimum 5 letni staż pracy.
5. Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
7. Pisemne oświadczenie o niekaralności, oraz o nie prowadzeniu przeciw kandydatowi postępowań, w szczególności w sprawach o których mowa w §3 ust. 1 lit. e – przez uprawnione organy lub sąd.
8. Aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata.
9. Pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzenia konkursu i ich akceptacji.
10. Pisemną klauzulę o treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb konkursu w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2019, poz.1781.”
11. Pisemne oświadczenie o nie prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Mieszkaniowej „Blok” w Poznaniu, oraz zgodnie z art. 57 ustawy Prawo Spółdzielcze o braku pokrewieństwa lub powinowactwa w stosunku do członków Rady Nadzorczej Spółdzielni, jak również o nie pozostawaniu w związku małżeńskim z członkiem Rady Nadzorczej.
12. Odpisy wymaganych dokumentów mogą być poświadczone przez kandydata. W takim przypadku, w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat zobowiązany jest do przedstawienia Komisji Konkursowej oryginałów, lub urzędowych odpisów poświadczonych przez siebie dokumentów. Niespełnienie tego warunku powoduje wykluczenie z dalszego postępowania konkursowego.
13. W toku postępowania konkursowego, w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat może przedstawić Komisji Konkursowej wszelkie dodatkowe dokumenty.
14. Zgłoszenia niespełniające wymagań, lub złożone po upływie terminu określonego w regulaminie nie podlegają rozpatrzeniu, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu konkursowym.
15. Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu konkursowym jest złożenie pisemnej oferty, którą należy składać w terminie do dnia 28.04.2022 r, do godz. 14.00
16. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie siedziby Spółdzielni, w dni robocze w godzinach pracy Spółdzielni, lub przesłać na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Blok” w Poznaniu , ul. Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań, z dopiskiem „Konkurs na Zastępcę Prezesa Zarządu ds. Eksploatacyjnych, nie otwierać”.
17. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje faktyczna data wpływu zgłoszenia do Spółdzielni, a nie data stempla pocztowego.
Informujemy, że dyżury dla mieszkańców S.M. „BLOK” prowadzone przez członków Rady Nadzorczej odbędą się w dniach: 11.04.2022r. o godz.: 15:00-16:00 oraz 25.04.2022r. o godz.:15:00-16:00. Serdecznie zapraszamy do biura Spółdzielni.
Zarząd S.M. „BLOK” informuje, że kasa będzie czynna w godzinach od 7:30 do 15:30 w następujących terminach:
– kwiecień – 11.04.2022 r. oraz 20.04.2022 r.
– maj – 16.05.2022 r. oraz 23.05.2022 r.
– czerwiec – 13.06.2022 r.oraz 20.06.2022 r.
W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników, przypominamy o obowiązku noszenia maseczek oraz dezynfekcji dłoni.
Zalecamy płatność kartą płatniczą. Przypominamy również o możliwości płatności przelewem online.