
Przetargi
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 12.07.2021
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na:
Wykonanie prac remontowych na terenie nieruchomości przy ul. Mącznej 2/4 oraz Mylnej 58/60 w Poznaniu, polegających na wykonaniu i montażu dla każdej z w/w nieruchomości bramy wjazdowej z furtkami wraz z robotami towarzyszącymi.
Planowany termin wykonania : III lub IV kwartał 2021 roku.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Blok”
- Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań
NIP: 777-00-05-391
Tel. 61 847 32 21
e-mail: remonty@smblok.pl
- Przedmiot zamówienia:
Adres nieruchomości: ul. Mączna 2, Mączna 4
Zakres prac: wykonanie i montaż bramy wjazdowej z dwoma furtkami (opcja I) lub z jedną furtką i ogrodzeniem (opcja II) wraz z robotami towarzyszącymi”.
Wymiary szacunkowe :
– szerokość wjazdu (odległość między budynkami) wynosi 9,0m
– brama dwuskrzydłowa uchylna, światło wjazdu 3500 x 1500 s x h
– furtka 1000 x 1500 s x h
– wypełnienie pozostałej przestrzeni – panelowe
Adres nieruchomości: ul. Mylna 58, Mylna 60
Zakres prac : wykonanie i montaż bramy wjazdowej z dwoma furtkami (opcja I) lub z jedną furtką i ogrodzeniem (opcja II) wraz z robotami towarzyszącymi”.
Wymiary szacunkowe :
– szerokość wjazdu (odległość między budynkami) wynosi 9,0m
– brama dwuskrzydłowa uchylna, światło wjazdu 4000 x 1500 s x h
– furtka 1000 x 1500 s x h
– wypełnienie pozostałej przestrzeni – panelowe
- Podstawowe wymagania:
- przed złożeniem oferty – przeprowadzenie wizji-rozpoznania na miejscu w obecności przedstawiciela Spółdzielni w celu ustalenia szczegółowego zakresu robót
- wyliczenie całkowitych kosztów wykonania usługi wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem wszystkich prac towarzyszących jak np. transport, utylizacja odpadów
- przywrócenie miejsca robót do stanu zastanego z wywiezieniem i utylizacją materiałów odpadowych.
- Oferta powinna zawierać:
- wycenę zakresu prac,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS o niezaleganiu należnych składek i podatków,
- odpis z rejestru działalności gospodarczej.
- Zakres prac:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
- wykonanie i montaż bram wjazdowych dwuskrzydłowych, uchylnych
- montaż napędów do bram z wykonaniem instal. zasilającej
- wykonanie i montaż furtek
- wykonanie i montaż wypełnienia pozostałej przestrzeni
- roboty towarzyszące
- wywóz i utylizacja odpadów,
- Informacje dodatkowe:
Podany powyżej zakres i wymiary mają charakter pomocniczy. Oferta musi zawierać wszystkie elementy i koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z obowiązujących przepisów, norm, technologii, nawet te nie ujęte powyżej, a wymagane przepisami prawa.
Oferty prosimy składać do dnia 15.07.2021r. drogą elektroniczną na adres remonty@smblok.pl lub w siedzibie S.M. „BLOK”.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego : Kierownik Działu Technicznego SM „BLOK” tel. 61 847 32 21 wew. 44 lub 790 208 241.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 12.07.2021
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na:
Wykonanie prac remontowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 18 w Poznaniu, polegających na wymianie okien na klatce schodowej i remoncie wiatrołapu wraz z robotami towarzyszącymi.
Planowany termin wykonania : III lub IV kwartał 2021 roku.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Blok”
- Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań
NIP: 777-00-05-391
Tel. 61 847 32 21
e-mail: remonty@smblok.pl
- Przedmiot zamówienia:
WYMIANA OKIEN
Adres nieruchomości: ul. Dąbrowskiego 18 w Poznaniu.
Zakres prac: wymiana 6 szt okien drewnianych na okna z PCV na klatce schodowej wraz z robotami towarzyszącymi”.
Wymiary szacunkowe okien :
szer/wys 850 x 850mm 6szt – okna jedno skrzydłowe w tym :
rozwierno-uchylne 2szt, nie otwieralne 4szt
kolor – mahoń
REMONT WIATROŁAPU
Adres nieruchomości: ul. Dąbrowskiego 18 w Poznaniu.
Zakres prac : ułożenie płytek, malowanie wymiana lamp wg załączonej inwentaryzacji i szkicu.
- Podstawowe wymagania:
- przed złożeniem oferty – przeprowadzenie wizji-rozpoznania na miejscu w obecności przedstawiciela Spółdzielni w celu ustalenia szczegółowego zakresu robót
- wyliczenie całkowitych kosztów wykonania usługi wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem wszystkich prac towarzyszących jak np. transport, utylizacja odpadów
- przywrócenie miejsca robót do stanu zastanego z wywiezieniem i utylizacją materiałów odpadowych.
4. Oferta powinna zawierać:
- wycenę zakresu prac,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS o niezaleganiu należnych składek i podatków,
- odpis z rejestru działalności gospodarczej.
- Zakres prac:
WYMIANA OKIEN
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
- demontaż okien drewnianych na klatce schodowej
- montaż nowych okien PVC wraz z obróbką wykończeniową
- roboty towarzyszące
- wywóz i utylizacja odpadów,
REMONT WIATROŁAPU
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
- ułożenie płytek na ścianach
- ułożenie płytek na posadzce
- malowanie ścian i sufitu
- wymiana lamp
- roboty towarzyszące
- wywóz i utylizacja odpadów,
- Załączniki : szkice i inwentaryzacja wiatrołapu
- Informacje dodatkowe:
Podany powyżej zakres i wymiary mają charakter pomocniczy. Oferta musi zawierać wszystkie elementy i koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z obowiązujących przepisów, norm, technologii, nawet te nie ujęte powyżej, a wymagane przepisami prawa.
Oferty prosimy składać do dnia 15.07.2021r. drogą elektroniczną na adres remonty@smblok.pl lub w siedzibie S.M. „BLOK”.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Kierownik Działu Technicznego SM „BLOK” tel. 61 847 32 21 wew. 44 lub 790 208 241.
Załączniki:
UKŁAD PŁYTEK KŁADY ŚCIAN 1 WERSJA B
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 17.06.2021
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na:
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, pionowej ścian piwnicznych budynku mieszkalnego przy ul. Sczaniecka 4 w Poznaniu wraz z robotami towarzyszącymi.
Budynek mieszkalny wielorodzinny, położony w dzielnicy Łazarz na terenie strefy objętej nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków.
Planowany termin wykonania dokumentacji: do IV kwartał 2021 roku.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Blok”
- Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań
NIP: 777-00-05-391
Tel. 61 847 32 21
e-mail: remonty@smblok.pl
- Przedmiot zamówienia:
Adres nieruchomości: ul. Sczaniecka 4 w Poznaniu.
Zakres prac: „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, pionowej ścian piwnicznych budynku mieszkalnego wraz z robotami towarzyszącymi”.
- Podstawowe wymagania:
- przeprowadzenie wizji-rozpoznania na miejscu w obecności przedstawiciela Spółdzielni,
- wyliczenie całkowitych kosztów wykonania izolacji i robót towarzyszących,
- wykonanie prac zgodnie z projektem wykonawczym i wymaganiami MKZ,
- wykonanie kosztorysu oferowanego z uwzględnieniem wszystkich prac towarzyszących jak np. transport,
- przywrócenie terenu robót do stanu zastanego z wywiezieniem i utylizacją materiałów odpadowych.
- Wymagania dodatkowe:
- potwierdzenie wykonania co najmniej jednej inwestycji robót w zakresie izolacji ścian,
- oferent powinien wykazać, że posiada referencje niezbędne do wykonania pracy, tj. że wykonał w ostatnich trzech latach co najmniej trzy usługi polegające na remoncie-odnowieniu lub wykonaniu podstawowych inwestycji wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych,
- podpisanie oświadczenia o posiadaniu kadry kierowniczej mogącej oraz mającej uprawnienia do prowadzenia robót kierownika budowy.
- Oferta powinna zawierać:
- wycenę zakresu prac,
- podpisanie oświadczenia o braku zastrzeżeń do umowy przez uprawnione do tego osoby,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS o niezaleganiu należnych składek i podatków,
- odpis z rejestru działalności gospodarczej.
- Zakres prac:
- roboty przy budynku:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
- izolacja przeciwwilgociowa fundamentów, izolacja zewnętrzna ścian piwniczych, opaska przeciwwilgociowa,
- odtworzenie i remont otworów okiennych piwnicy ze studzienkami doświetlenia,
- renowacja ściany wewnętrznej dawnego składu opału,
- wywóz gruzu,
- prace zewnętrzne przy nawierzchni:
- odprowadzanie wody opadowej na podwórzu,
- wywóz gruzu.
- 7. Informacje dodatkowe:
Spółdzielnia posiada wszystkie niezbędne zgody na przeprowadzenie w/w prac tj. Miejskiego Konserwatora Zabytków, Zarządu Dróg Miejskich, oraz Urzędu Miasta Wydziału Urbanistyki i Architektury w Poznaniu.
Podany powyżej zakres i wymagana dla kosztorysu oferowanego mają charakter pomocniczy. Oferta musi zawierać wszystkie elementy i koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z obowiązujących przepisów, norm, technologii, nawet te nie ujęte powyżej, a wymagane przepisami prawa.
Oferty prosimy składać do dnia 15.07.2021r. drogą elektroniczną na adres remonty@smblok.pl lub w siedzibie S.M. „BLOK”.
Powyższa data może ulec zmianie na wniosek przekładającego kosztorys.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 17.06.2021
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na:
Wykonanie prac remontowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym polegających na wymianie okien na klatkach schodowych i w piwnicy przy ul. Dąbrowskiego 97A-E w Poznaniu wraz z robotami towarzyszącymi.
Planowany termin wykonania dokumentacji: do IV kwartał 2021 roku.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Blok”
- Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań
NIP: 777-00-05-391
Tel. 61 847 32 21
e-mail: remonty@smblok.pl
- Przedmiot zamówienia:
Adres nieruchomości: ul. Dąbrowskiego 97A-E w Poznaniu.
Zakres prac: wymiana okien drewnianych na okna z PCV na klatkach schodowych wraz z robotami towarzyszącymi”.
Wymiary okien klatki schodowe :
szer/wys 1450 x 1150 16szt dwuskrzydłowe
szer/wys 1150 x 1450 4szt jednoskrzydłowe
Wymiary okien piwnica :
szer/wys 550 x 450 ilość do uzgodnienia z Zamawiającym
- Podstawowe wymagania:
- przed złożeniem oferty – przeprowadzenie wizji-rozpoznania na miejscu w obecności przedstawiciela Spółdzielni w celu ustalenia szczegółowego zakresu robót
- wyliczenie całkowitych kosztów wykonania usługi wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie kosztorysu oferowanego z uwzględnieniem wszystkich prac towarzyszących jak np. transport, utylizacja odpadów
- przywrócenie miejsca robót do stanu zastanego z wywiezieniem i utylizacją materiałów odpadowych.
- Wymagania dodatkowe:
- potwierdzenie wykonania co najmniej trzech inwestycji, robót dotyczących wymiany stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
- oferent powinien wykazać, że posiada referencje niezbędne do wykonania pracy, tj. że wykonał w ostatnich trzech latach co najmniej trzy usługi polegające na wymianie okie wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
- Oferta powinna zawierać:
- wycenę zakresu prac,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS o niezaleganiu należnych składek i podatków,
- odpis z rejestru działalności gospodarczej.
- Zakres prac:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
- demontaż okien drewnianych na klatkach schodowych i w piwnicy
- montaż nowych okien wraz z obróbką wykończeniową
- roboty towarzyszące
- wywóz i utylizacja odpadów,
- 7. Informacje dodatkowe:
Podany powyżej zakres i wymiary mają charakter pomocniczy. Oferta musi zawierać wszystkie elementy i koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z obowiązujących przepisów, norm, technologii, nawet te nie ujęte powyżej, a wymagane przepisami prawa.
Oferty prosimy składać do dnia 15.07.2021r. drogą elektroniczną na adres remonty@smblok.pl lub w siedzibie S.M. „BLOK”.
Powyższa data może ulec zmianie na wniosek przekładającego kosztorys.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 17.06.2021
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na:
Wykonanie prac remontowych garaży polegających na wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych obiektu przy ul. Norwida 19 w Poznaniu wraz z robotami towarzyszącymi.
Planowany termin wykonania dokumentacji: do IV kwartał 2021 roku.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Blok”
- Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań
NIP: 777-00-05-391
Tel. 61 847 32 21
e-mail: remonty@smblok.pl
- Przedmiot zamówienia:
Adres nieruchomości: ul. Norwida 19 w Poznaniu.
Zakres prac: „wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku garażowego, fundamentów i ścian wraz z robotami towarzyszącymi”.
- Podstawowe wymagania:
- przed złożeniem oferty – przeprowadzenie wizji-rozpoznania na miejscu w obecności przedstawiciela Spółdzielni w celu ustalenia szczegółowego zakresu robót
- wyliczenie całkowitych kosztów wykonania usługi wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie prac zgodnie z projektem wykonawczym, który dostępny jest w siedzibie Zamawiającego,
- wykonanie kosztorysu oferowanego z uwzględnieniem wszystkich prac towarzyszących jak np. transport, utylizacja odpadów
- przywrócenie terenu robót do stanu zastanego z wywiezieniem i utylizacją materiałów odpadowych.
- Wymagania dodatkowe:
- potwierdzenie wykonania co najmniej trzech inwestycji, robót dotyczących wzmacniania elementów konstrukcyjnych budowli
- oferent powinien wykazać, że posiada referencje niezbędne do wykonania pracy, tj. że wykonał w ostatnich trzech latach co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu robót dotyczących wzmacniania elementów konstrukcyjnych budowli wraz z robotami towarzyszącymi
- podpisanie oświadczenia o posiadaniu kadry kierowniczej mającej uprawnienia do prowadzenia robót i pełnienia funkcji kierownika budowy.
- Oferta powinna zawierać:
- wycenę zakresu prac,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS o niezaleganiu należnych składek i podatków,
- odpis z rejestru działalności gospodarczej.
- Zakres prac:
- roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
- wzmocnienie fundamentów
- wzmocnienie ścian
- roboty towarzyszące
- wywóz i utylizacja odpadów,
- 7. Informacje dodatkowe:
Podany powyżej zakres, przedmiar oraz wymagana dla kosztorysu oferowanego mają charakter pomocniczy. Oferta musi zawierać wszystkie elementy i koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z obowiązujących przepisów, norm, technologii, nawet te nie ujęte powyżej, a wymagane przepisami prawa.
Oferty prosimy składać do dnia 15.07.2021r. drogą elektroniczną na adres remonty@smblok.pl lub w siedzibie S.M. „BLOK”.
Powyższa data może ulec zmianie na wniosek przekładającego kosztorys.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu zaprasza do składania ofert na remont schodów wejściowych do budynków przy ul. Norwida 15, 17, 19 i ul. Jeżyckiej 48.
15.06.2021
Przed opracowaniem oferty niezbędne jest przeprowadzenie wizji-rozpoznania na miejscu w obecności przedstawiciela Spółdzielni.
Oferty prosimy przesyłać drogą e-mail: remonty@smblok.pl lub pocztą na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” ul. Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań.
Oferty należy przesyłać do dnia: 15.07.2021r.
Osoba do kontaktu:
Romuald Jankowski kom. 790 208 241 lub 61 847 32 21 wew. 44.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu zaprasza do składania ofert na montaż systemu monitoringu CCTV w dwóch budynkach na os. Norwida 17 i ul. Jeżyckiej 48.
15.06.2021
Oferta obejmować będzie montaż:
- 2 kamer do obserwacji klatek wejściowych.
- 2 kamer do obserwacji kabiny winylowej.
Oferty prosimy przesyłać drogą e-mail: remonty@smblok.pl lub pocztą na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” ul. Dąbrowskiego 18, 60-839 Poznań.
Oferty przesyłać do dnia: 31.07.2021r.
Osoba do kontaktu:
Romuald Jankowski kom. 790 208 241 lub 61 847 32 21 wew. 44.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Spółdzielnia Mieszkaniowa „BLOK” w Poznaniu prosi o przesłanie ofert na następujące tematy:
06.05.2021 r.
Drzwi wejściowe do budynku przy ul. Niegolewskich 28, 30 –4 szt.
– drzwi 1 – skrzydłowe wykonane z profili stalowych o grubości ścianki 1,5 do 2,0 mm.
– kierunek otwierania / prawe – wewnątrz /
– wymiary – ok. szerokość 1140 mm wysokość 2140 mm
– wymiar w świetle przejścia 1000 mm x 2050 mm
– wypełnienie – szyba obustronnie bezpieczna / pakiet 2- szybowy / – dwukrotnie malowanie proszkowo w kolorze RAL 8017
– wyposażenie
* klamka – gałka
* zamek podstawowy +obecna wkładka patentowa do przełożenia w nowy zamek
* elektrozaczep z możliwością regulacji
* samozamykacz ramieniowy GEZE 2000 z podwójną regulacją (zamykanie + docisk)
* odbój
* stopka podporowa
– dodatkowo demontaż drzwi zewnętrznych z obróbką po demontażu
– produkt musi spełniać wymogi CE
– drzwi na 3 zawiasach
– dla uzyskania wymaganych wymiarów konieczne powiększenie istniejących otworów drzwiowych
Oferty prosimy przesyłać do dnia: 15.07.2021 r.
Przed złożeniem oferty konieczna konsultacja z Działem Technicznym SM ”BLOK”.
tel.: 790 208 241
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________